Nieprawidłowe zachowanie vs Różnice indywidualne
Jedną z największych obaw wielu rodziców jest to, czy ich dziecko rozwija się prawidłowo. Kolejne etapy rozwojowe oferować wytyczne dotyczące wieku, w którym pewne umiejętności i zdolności zazwyczaj pojawiają, ale mogą tworzyć niepokój kiedy dziecko spadnie nieco za normę. Podczas rozwojowe teorie historii koncentruje się na deficycie w zachowaniu, koncentrują się na indywidualnych różnic w rozwoju staje się coraz bardziej powszechne.
Psychoanalitycznych teorie są tradycyjnie koncentruje się na nieprawidłowe zachowanie, więc teorie rozwojowe w tej dziedzinie wydają się opisać deficyty w zachowaniu. Teorie uczenia się polegać bardziej na środowisko unikalnego wpływu na osoby, więc różnice indywidualne są ważnym elementem tych teorii. Dziś psychologowie spojrzeć na obu norm i różnic indywidualnych, opisując rozwój dziecka.
Jedną z największych obaw wielu rodziców jest to, czy ich dziecko rozwija się prawidłowo. Kolejne etapy rozwojowe oferować wytyczne dotyczące wieku, w którym pewne umiejętności i zdolności zazwyczaj pojawiają, ale mogą tworzyć niepokój kiedy dziecko spadnie nieco za normę. Podczas rozwojowe teorie historii koncentruje się na deficycie w zachowaniu, koncentrują się na indywidualnych różnic w rozwoju staje się coraz bardziej powszechne.
Psychoanalitycznych teorie są tradycyjnie koncentruje się na nieprawidłowe zachowanie, więc teorie rozwojowe w tej dziedzinie wydają się opisać deficyty w zachowaniu. Teorie uczenia się polegać bardziej na środowisko unikalnego wpływu na osoby, więc różnice indywidualne są ważnym elementem tych teorii. Dziś psychologowie spojrzeć na obu norm i różnic indywidualnych, opisując rozwój dziecka.