Albert Bandura
Psycholog Albert Bandura zaproponował co jest znane jako teorii społecznej nauki. Według tej teorii rozwoju dziecka, dzieci uczą się nowych zachowań z obserwacji innych ludzi. W przeciwieństwie do teorii behawioralnych, Bandura wierzył, że zewnętrzne zbrojenie nie był to jedyny sposób, że ludzie nauczyli się nowych rzeczy. Zamiast wewnętrzne wzmocnień, takich jak poczucie dumy, satysfakcji i spełnienia może doprowadzić do nauki. Obserwując poczynania innych, w tym rodziców i rówieśników, dzieci rozwijają nowe umiejętności i zdobywania nowych informacji.
Psycholog Albert Bandura zaproponował co jest znane jako teorii społecznej nauki. Według tej teorii rozwoju dziecka, dzieci uczą się nowych zachowań z obserwacji innych ludzi. W przeciwieństwie do teorii behawioralnych, Bandura wierzył, że zewnętrzne zbrojenie nie był to jedyny sposób, że ludzie nauczyli się nowych rzeczy. Zamiast wewnętrzne wzmocnień, takich jak poczucie dumy, satysfakcji i spełnienia może doprowadzić do nauki. Obserwując poczynania innych, w tym rodziców i rówieśników, dzieci rozwijają nowe umiejętności i zdobywania nowych informacji.